Katalogs ir Oriflame pārdošanas galvenais instruments, kas nodrošina sekmes pat nepieredzējušiem pārdevējiem. Tādēļ mēs mēdzam teikt, ka katalogi strādā mūsu vietā. Taču, lai kādu iepazīstinātu ar katalogu, vispirms jāiepazīstas ar to pašam. Un tā - sākam iepazīties ar katalogu! Katalogs - tas ir „veikals uz dīvāna", iespēja iepirkties sev visērtākajā laikā un vietā: pie kafijas tases kopā ar drudzeni, pārtraukumā starp lekcijām vai kamēr jūsu mazulis guļ diendusu. VĀKI Nav noslēpums, ka pirmo iespaidu par cilvēku rada viņa ārējais izskats un apģērbs, savukārt par žurnālu, mūsu gadījumā, katalogu - tā vāki. Tiem jābūt ne vien krāsainiem un pievilcīgiem, lai gribētos ieskatīties dziļāk, bet arī informējošiem. Parasti uz vāka attēlots kataloga nozīmīgākais produkts vai produktu kolekcija. Uz kataloga aizmugurējā vāka jūs redzēsiet produktus par vispieejamākajām cenām: tie noder katrā mājā un katrā ģimenē, neatkarīgi no ienākumiem un katra personīgās gaumes. Tāpēc iesācējiem, kas nav pārliecināti par sevi, ieteicams uzsākt pārdošanu tieši ar šiem produktiem. JAUNUMI Visus jaunumus, kas parādījušies konkrētajā katalogā, atradīsiet pirmajās un pēdējās tā lappusēs - tās ir visspilgtākās un prātā paliekošākās, tajās var daudz ko aplūkot un izlasīt. Šeit piedāvātie jaunumi atbilst pēdējām modes tendencēm kosmētikā, ir aktuāli esošajā sezonā un nopērkami par optimālu cenu. Klientu uzmanībai tiek piedāvātas aromatizētās lappuses, kā arī jaunāko zinātnisko pētījumu rezultāti, ekspertu viedokļi, interesanti fakti par kosmētiku utt DĀVANAS Šī ir viena no vispievilcīgākajām tēmām mūsu katalogos. Svētku katalogos tiek piedāvāti gatavi komplekti jebkurai gaumei un maciņam, tādējādi jūsu pārdošanas apjomi daudzkārt palielināsies. Bet akciju norises laikā (piemēram, 4. katalogā, kad piedāvājām Oriflame un Adidas kopīgu akciju) iespējams saņemt dažādas dāvanas, vienkārši ievērojot akcijas noteikumus un veicot pasūtījumus par noteiktu summu. Šķirstot katalogu un izdarot pasūtījumus, jūsu klienti paši var pārliecināties, cik viegli tas izdarāms, vienkārši papildinot savu kosmētikas arsenālu ar 2-3 produktiem. ATLAIDES Kas vēl vairāk var iepriecināt pircēju kā kvalitatīva produkta iegāde? Tikai tas, ja šis pirkums palīdz arī jūtami ieekonomēt līdzekļus. Mūsu katalogos jūs neatradīsiet nevienu īpašo piedāvājumu, kam nebūtu ievērojamas atlaides! Vēl vairāk - tagad katrā katalogā ir arī „STOP" lappuse, kurā tiek piedāvāts viens vai vairāki pārdošanas hīti ar maksimālu atlaidi. ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMI Īpaši klienti ir pelnījuši īpašus piedāvājumus. Tāpēc Oriflame saviem pircējiem piedāvā tikai vislabāko. Šo piedāvājumu izdevīgumu un ekskluzivitāti novērtē gan pastāvīgie klienti, kas iepazinuši Oriflame kosmētiku, gan tie, kas iepērkas pie mums pirmoreiz. PADOMI KONSULTANTIEM
• Rādot klientiem katalogu, parūpējieties, lai jūsu rīcībā vienmēr būtu daži dekoratīvās kosmētikas paraudziņi. Kataloga krāsainās lappuses var radīt interesi par vienu vai otru produktu, taču, lai klientam rastos vēlēšanās to iegādāties, piedāvājiet produktu vispirms izmēģināt. Nelaupiet viņam prieku pagrozīt savās rokās testeri un „pielaikot" sev jauno lūpu krāsas toni vai arī novērtēt tualetes ūdens aromātu. • Daudzi cilvēki izjūt saskarsmes trūkumu - viņiem katalogs un saruna ar Skaistuma Konsultantu ir vēl viena kontaktēšanās iespēja. Ja redzat, ka klients vēlas sarunāties, pašķirstiet katalogu kopā ar viņu un sniedziet nepieciešamo padomu. Dažreiz pietiek ar vienu šādu pozitīvas saskarsmes pieredzi, lai jūs iemantotu cilvēka uzticību un viņš kļūtu par pastāvīgo klientu. • Ir klienti „eksperti", kuriem patīk uzdot jautājumus. Ja jūs regulāri piedalāties Oriflame apmācībās, tad vienmēr varēsiet paskaidrot klientiem, ar ko atšķiras viens krēms no otra vai pēc kāda principa izvēlēties lūpu krāsas toni. Info pirmavots: Oriflame Vēstnesis.
|