Laiks pārmaiņām!!! Svētdiena, 05.01.2025, 17:37
Sveicināti Гость | RSS
Vietnes izvēlne

Iesaki citiem :)
Dalīties

Ieejas forma

E-katalogs
[03.03.2011][Dažādi video]
Oriflame 2010.gada tēma - Dare to dream,Uzdrošinies sapņot. (0)
[03.03.2011][Dažādi video]
Swedish Spa . (0)
[03.03.2011][Dažādi video]
North For Men (0)
[03.03.2011][Dažādi video]
Dima Bilan for Oriflame Excite (5)
[04.03.2011][Dažādi video]
S8 tualetes ūdens vīriešiem. (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
Aromāts PRECIOUS. (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
Amber Elixir...aromāts Balzaka vecuma sievietēm. (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
Enigma tualetes ūdens - valdzinošā melnās rozes un naksnīgā āmurkoka reibinošā pievilcība (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
Giordani Gold Shine smaržūdens - Īpaša greznība un mirdzums! (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
DJ un mūziķis Paul van Dyk piedāvā Volume (0)

Wellness katalogs

Dare To Be
Dare To Be

2011 gada tēma
Dare To Be

Pievienojies mums!
Dare To Be

Sākums » 2011 » Marts » 8 » Kā strādāt ar KATALOGU.
19:59
Kā strādāt ar KATALOGU.


Katalogs ir Oriflame pārdošanas galvenais instruments, kas nodrošina sekmes pat nepieredzējušiem pārdevējiem. Tādēļ mēs mēdzam teikt, ka katalogi strādā mūsu vietā. Taču, lai kādu iepazīstinātu ar katalogu, vispirms jāiepazīstas ar to pašam. Un tā - sākam iepazīties ar katalogu! Katalogs - tas ir „veikals uz dīvāna", iespēja iepirkties sev visērtākajā laikā un vietā: pie kafijas tases kopā ar drudzeni, pārtraukumā starp lekcijām vai kamēr jūsu mazulis guļ diendusu.

VĀKI
Nav noslēpums, ka pirmo iespaidu par cilvēku rada viņa ārējais izskats un apģērbs, savukārt par žurnālu, mūsu gadījumā, katalogu - tā vāki. Tiem jābūt ne vien krāsainiem un pievilcīgiem, lai gribētos ieskatīties dziļāk, bet arī informējošiem. Parasti uz vāka attēlots kataloga nozīmīgākais produkts vai produktu kolekcija. Uz kataloga aizmugurējā vāka jūs redzēsiet produktus par vispieejamākajām cenām: tie noder katrā mājā un katrā ģimenē, neatkarīgi no ienākumiem un katra personīgās gaumes. Tāpēc iesācējiem, kas nav pārliecināti par sevi, ieteicams uzsākt pārdošanu tieši ar šiem produktiem.

JAUNUMI
Visus jaunumus, kas parādījušies konkrētajā katalogā, atradīsiet pirmajās un pēdējās tā lappusēs - tās ir visspilgtākās un prātā paliekošākās, tajās var daudz ko aplūkot un izlasīt. Šeit piedāvātie jaunumi atbilst pēdējām modes tendencēm kosmētikā, ir aktuāli esošajā sezonā un nopērkami par optimālu cenu. Klientu uzmanībai tiek piedāvātas aromatizētās lappuses, kā arī jaunāko zinātnisko pētījumu rezultāti, ekspertu viedokļi, interesanti fakti par kosmētiku utt

DĀVANAS
Šī ir viena no vispievilcīgākajām tēmām mūsu katalogos. Svētku katalogos tiek piedāvāti gatavi komplekti jebkurai gaumei un maciņam, tādējādi jūsu pārdošanas apjomi daudzkārt palielināsies. Bet akciju norises laikā (piemēram, 4. katalogā, kad piedāvājām Oriflame un Adidas kopīgu akciju) iespējams saņemt dažādas dāvanas, vienkārši ievērojot akcijas noteikumus un veicot pasūtījumus par noteiktu summu. Šķirstot katalogu un izdarot pasūtījumus, jūsu klienti paši var pārliecināties, cik viegli tas izdarāms, vienkārši papildinot savu kosmētikas arsenālu ar 2-3 produktiem.

ATLAIDES
Kas vēl vairāk var iepriecināt pircēju kā kvalitatīva produkta iegāde? Tikai tas, ja šis pirkums palīdz arī jūtami ieekonomēt līdzekļus. Mūsu
katalogos jūs neatradīsiet nevienu īpašo piedāvājumu, kam nebūtu ievērojamas atlaides! Vēl vairāk - tagad katrā katalogā ir arī „STOP" lappuse,
kurā tiek piedāvāts viens vai vairāki pārdošanas hīti ar maksimālu atlaidi.

ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMI
Īpaši klienti ir pelnījuši īpašus piedāvājumus. Tāpēc Oriflame saviem pircējiem piedāvā tikai vislabāko. Šo piedāvājumu izdevīgumu un ekskluzivitāti novērtē gan pastāvīgie klienti, kas iepazinuši Oriflame kosmētiku, gan tie, kas iepērkas pie mums pirmoreiz.

 


PADOMI KONSULTANTIEM

• Rādot klientiem katalogu, parūpējieties, lai jūsu rīcībā vienmēr būtu daži dekoratīvās kosmētikas paraudziņi. Kataloga krāsainās lappuses var radīt interesi par vienu vai otru produktu, taču, lai klientam rastos vēlēšanās to iegādāties, piedāvājiet produktu vispirms izmēģināt. Nelaupiet viņam prieku pagrozīt savās rokās testeri un „pielaikot" sev jauno lūpu krāsas toni vai arī novērtēt tualetes ūdens aromātu.

• Daudzi cilvēki izjūt saskarsmes trūkumu - viņiem katalogs un saruna ar Skaistuma Konsultantu ir vēl viena kontaktēšanās iespēja. Ja redzat, ka klients vēlas sarunāties, pašķirstiet katalogu kopā ar viņu un sniedziet nepieciešamo padomu. Dažreiz pietiek ar vienu šādu pozitīvas saskarsmes pieredzi, lai jūs iemantotu cilvēka uzticību un viņš kļūtu par pastāvīgo klientu.

• Ir klienti „eksperti", kuriem patīk uzdot jautājumus. Ja jūs regulāri piedalāties Oriflame apmācībās, tad vienmēr varēsiet paskaidrot klientiem, ar ko atšķiras viens krēms no otra vai pēc kāda principa izvēlēties lūpu krāsas toni.

Info pirmavots: Oriflame Vēstnesis.

Kategorija: Oriflame konsultantiem | Skatījumu skaits: 611 | Pievienoja: oriori | Birkas: Kā pelnīt Oriflame, biznesa iespējas, katalogs | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Pievienot komentārus var tikai reģistrētie lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]
Kalendārs
«  Marts 2011  »
PrOTCPkSSv
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Meklēšana

Mūsu aptauja
Ka Jums patīk šī lapa?
Atbilžu kopskaits: 14

Statistika

Kopā Online: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0

Populāri
oriflame sejas ādas kopšana Optimals serums abrazīvs sejai PURE NATURE dienas krēms līdzeklis sejas attīrīšanai krēms ādai ap acīm Diamond Cellular nakts krēms HairX kondicionieris matu kopšana kāju kopšana kāju kopšanas kolekcija kāju krēmi Feet Up Dare to be kolekcija jauniešiem wellness by oriflame Omega 3 taukskābe Astaksantīns WELLNESS PACK Omega 3 Discover ziepes dušas krēms ķermeņa krēmi ķermeņa abrazīvs GEM aromāti sievietēm Chiffon by Ani Lorak Precious Tonālais krēms Video acu ēnas Jonasa Vramela makeup meistarklase modele enigma Enigma Dare to Dream zobu pasta šampūns dušas želeja bērniem Disney Company cars Optifresh home colection toniks maska Royal Velvet Ecollagen 3D+ Natural Balance kokteili Glacier balzāms pēc skūšanās KOSMĒTIKA VĪRIETIM Giordani Man GIORDANI GOLD acu kontūrlīnija lūpu krāsa skropstu tuša Ani Lorak Power Shine Kā pelnīt Oriflame Dima Bilan Eclat ķermeņa kopšana celulīts makeup Michelle Phan Bioclinic Feminelle Perfec Body North for Men skūšananās putas Bio Maximum Essentials Architect Dare to dream Swedish Spa Stig Steen biznesa iespējas Disney balvas Very Me Dinamo Rīga Elvie DARE TO BE jauniešiem webizodes lūpu spīdums stils Oriflame Beauty dekoratīvā kosmētika sejas ādas tips pretsviedru dezodorants izsmidzināms dezodorants aromāti vīriešiem Full Moon Nature secrets

Ierakstu arhīvs

Šī ir neatkarīga Oriflame skaistuma konsultanta mājaslapa. Copyright MyCorp © 2025