Laiks pārmaiņām!!! Otrdiena, 07.01.2025, 09:24
Sveicināti Гость | RSS
Vietnes izvēlne

Iesaki citiem :)
Dalīties

Ieejas forma

E-katalogs
[03.03.2011][Dažādi video]
Oriflame 2010.gada tēma - Dare to dream,Uzdrošinies sapņot. (0)
[03.03.2011][Dažādi video]
Swedish Spa . (0)
[03.03.2011][Dažādi video]
North For Men (0)
[03.03.2011][Dažādi video]
Dima Bilan for Oriflame Excite (5)
[04.03.2011][Dažādi video]
S8 tualetes ūdens vīriešiem. (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
Aromāts PRECIOUS. (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
Amber Elixir...aromāts Balzaka vecuma sievietēm. (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
Enigma tualetes ūdens - valdzinošā melnās rozes un naksnīgā āmurkoka reibinošā pievilcība (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
Giordani Gold Shine smaržūdens - Īpaša greznība un mirdzums! (0)
[04.03.2011][Dažādi video]
DJ un mūziķis Paul van Dyk piedāvā Volume (0)

Wellness katalogs

Dare To Be
Dare To Be

2011 gada tēma
Dare To Be

Pievienojies mums!
Dare To Be

Sākums » 2011 » Marts » 6 » Pieci smaržu laiki
07:57
Pieci smaržu laiki


Iemesli, kādēļ Jūs dodat priekšroku vienām smaržām mainās līdz ar vecumu, dzīvesveidu un raksturu. Jūsu pirmā pazīšanās ar smaržām droši vien notika pie mātes trimo vai ar tēva odekolonu. Ātrs iesmidzinājums no flakoniņa – un šķiet, ka Jums ir atļauta piekļuve savu vecāku lielajā pasaulē.

Dažādos Jūsu dzīves periodos smaržām ir sava loma. Piemēram, pusaudži, meitenes un grūtnieces daudz smalkāk jūt smaržas, nekā Balzaka vecuma cilvēki. Citas izmaiņas ir atkarīgas no tā, vai Jūs esat precējušies vai nē, pārliecināti par savu karjeru vai arī Jūsu stāvoklis ir nedrošs. Visu cilvēka dzīves periodu iedala piecos periodos atbilstoši smaržai.

Pirmais periods: smarža kā pašizziņa un pašapstiprināšana

Pēkšņi radušai interesei pret smaržām nav nekā kopīga ar interesi pret pretējo dzimumu, tā ir ieprogrammēta bioloģiski. Pusaudzis sāk uzmanīgi attiekties pret savu ķermeni un pret savu smaržu. Smaržas viņš izvēlas kā līdzekli, lai tiktu galā ar diskomforta sajūtu, saistīto ar dzimuma nobriedumu. Jaunekļi steidzas lietot klasiskās smaržas, bet jaunietes – nedaudz vēsākas. Tas viss ir nepieciešams, lai justos pieaudzis. Dažādi aromāti palīdz pārņemt jaunas un tik dīvainas izjūtas un noskaņas.

 Otrais periods: mīlestības smarža

Līdz 20 gadiem jaunie cilvēki lieto smaržas kā seksuālo signālu. Nelielu pieredzi seksuālā neverbālā saskarsmē, bieži vien aizvieto pus flakons smaržu uz ķermeņa, kas vienmēr vajā jaunos cilvēkus un padara trakus apkārtējos. Šajā vecumā viņiem it īpaši ir nepieciešama mīlestība. Aromātus viņi izvēlas kā veidu piesaistīt sev uzmanību, bet tas nenozīmē, ka viņu vecās intereses ir mainījušās. Šajā periodā cilvēkiem patīk eksperimentēt ar aromātiem. Viņi viegli sajauc klasiku un avangardu. Taču daudzie saka, ka tajā arī ir sociālā problēma. Vientuļi jaunieši 25 gadu vecumā viegli sev uzlej smaržu flakonu, lai izceltos kolektīvā vai ballītē.

Trešais periods: seksualitātes smarža

Apmēram trīsdesmit gadu vecumā sievietes un vīrieši ir pārliecināti par to, kas viņi ir. Beidzot, savā ķermenī viņi jūtās pietiekami ērti un tagad viņi pārāk nerūpējas par to, kā noslēpt savu dabīgo smaržu. Daudzie no viņiem apgalvo, ka smaržas viņiem ir vajadzīgas kā līdzeklis uzbudinājumam, nevis kā veids piesaistīt pretējā dzimuma cilvēka uzmanību. Tieši šajā vecumā viņi prot gūt baudu no smaržām. Aromāta izvēle kļūst arvien sarežģītāka. Tam ir ne tikai emocionālie iemesli, bet arī finansiālie. Trīsdesmit gados Jūs jau labi zināt, ko varat atļauties, kā arī izpriecu spektrs Jums ir kļuvis daudz plašāks.

Ceturtais periods: šī ir tikai mana smarža

Šī laika interese kļūst arvien izsmalcinātāka. Mēs precīzi zinām, ko vēlamies no dzīves, un ko gaidām no smaržām. Bez tam, cilvēkiem nav nepieciešama pašapstiprināšana, un smaržas papildina stilu, kuru viņi izstrādāja daudzu dzīves gadu garumā. Piektais periods: es un vairs neviena Šajā dzīves periodā cilvēkus maz interesē, ko ģērbj un kā smaržojas citi. Jaunā mode smaržu industrijā – nav iemesls, lai atteiktos no vecām labām smaržām. 50 gadu vecuma vīriešu un sieviešu smaržas bieži atspoguļo viņu iekšējo imidžu. Šajā periodā smaržām pamatā ir emocionālo stimulatoru loma. Un šādas smaržas cilvēki jau izvēlas, nebaidoties būt izaicinošiem vai smieklīgiem. Viņu stils ir sacītais vārds par spīti pārējai pasaulei.

www.aromats,lv

Kategorija: Noderīga informācija | Skatījumu skaits: 734 | Pievienoja: purplerain | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Pievienot komentārus var tikai reģistrētie lietotāji.
[ Reģistrācija | Ieeja ]
Kalendārs
«  Marts 2011  »
PrOTCPkSSv
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Meklēšana

Mūsu aptauja
Ka Jums patīk šī lapa?
Atbilžu kopskaits: 14

Statistika

Kopā Online: 1
Viesi: 1
Lietotāji: 0

Populāri
oriflame sejas ādas kopšana Optimals serums abrazīvs sejai PURE NATURE dienas krēms līdzeklis sejas attīrīšanai krēms ādai ap acīm Diamond Cellular nakts krēms HairX kondicionieris matu kopšana kāju kopšana kāju kopšanas kolekcija kāju krēmi Feet Up Dare to be kolekcija jauniešiem wellness by oriflame Omega 3 taukskābe Astaksantīns WELLNESS PACK Omega 3 Discover ziepes dušas krēms ķermeņa krēmi ķermeņa abrazīvs GEM aromāti sievietēm Chiffon by Ani Lorak Precious Tonālais krēms Video acu ēnas Jonasa Vramela makeup meistarklase modele enigma Enigma Dare to Dream zobu pasta šampūns dušas želeja bērniem Disney Company cars Optifresh home colection toniks maska Royal Velvet Ecollagen 3D+ Natural Balance kokteili Glacier balzāms pēc skūšanās KOSMĒTIKA VĪRIETIM Giordani Man GIORDANI GOLD acu kontūrlīnija lūpu krāsa skropstu tuša Ani Lorak Power Shine Kā pelnīt Oriflame Dima Bilan Eclat ķermeņa kopšana celulīts makeup Michelle Phan Bioclinic Feminelle Perfec Body North for Men skūšananās putas Bio Maximum Essentials Architect Dare to dream Swedish Spa Stig Steen biznesa iespējas Disney balvas Very Me Dinamo Rīga Elvie DARE TO BE jauniešiem webizodes lūpu spīdums stils Oriflame Beauty dekoratīvā kosmētika sejas ādas tips pretsviedru dezodorants izsmidzināms dezodorants aromāti vīriešiem Full Moon Nature secrets

Ierakstu arhīvs

Šī ir neatkarīga Oriflame skaistuma konsultanta mājaslapa. Copyright MyCorp © 2025